Slubi.pl logo black

Zapisz się, używając swojego adresu e-mail, aby być pierwszym! Powiadomimy Cię o nowym artykule.

5 skutecznych sposobów na organizację wyjątkowego wesela w plenerze

Przez Opublikowany 0 3 min, czytania 1.3K przeczytane

Ranga wesela w plenerze jest tak wysoka, że pewne rzeczy o jego organizacji trzeba wiedzieć, aby w tym wyjątkowym dniu wszystko było tak, jak sobie wymarzycie.
Organizacja wesela w plenerze wymaga większego zaangażowania niż wesela tradycyjnego, ale za to charakteryzuje się efektem, który zachwyca niemal wszystkich. Śmiało mogę napisać, że przy organizacji wesela w plenerze gra toczy się o dużą stawkę, dlatego zanim zabierzecie się za nią, przeczytajcie tu i w innych miejscach, jak zrobić to mądrze i bez stresu. Więcej porad w tym temacie znajdziecie oczywiście na slubywplenerze.com.pl

Współpraca z najlepszymi

Współpraca osób pracujących na Waszym weselu musi chodzić jak w szwajcarskim zegarku i powinniście o to zadbać, dużo wcześniej niż w dniu wesela. Każda z osób powinna mieć informację nie tylko na temat swojego obszaru działań, ale również całego harmonogramu wesela. Po to, żeby wszyscy pracowali razem, a nie każdy sobie. Rzeczą oczywistą jest dla mnie współpraca tylko z osobami, które orientują się w specyfice wesel w plenerze, a najlepiej, jeśli mają takie doświadczenie. Wynika to z tego, że warunki plenerowe różnią się od standardowych, zwłaszcza jeśli pogoda będzie bardziej wymagająca.

Plan to podstawa!

Przy tak wymagającej logistyce czas na zaplanowanie wszystkich działań nigdy nie będzie zmarnowanym, a nawet hojnie się zwróci. Potrzebujecie stworzyć wizję wesela, czyli tego, co chcecie, aby było na Waszym weselu, jakie robiło wrażenie i jak sami chcecie je wspominać.

Jeśli nie macie o tym pojęcia, skonsultujcie się z innymi osobami, które organizowały już swoje wesela lub konsultantem ślubnym, który pomoże Wam stworzyć taki punkt wyjścia. Dalej stworzenie planu będzie wynikać konkretnie z tego, co sobie założyliście. Najważniejsze punkty, które powinniście wziąć pod uwagę to: lista wszystkich zadań z podziałem na terminy i osoby odpowiedzialne oraz harmonogram dnia wesela. Przydatny może być również kalendarz, w który będziecie wpisywać wszystkie ważne daty organizacyjne.

Przygotowanie planu B

Nie życzę wam żadnych niechcianych zdarzeń na weselu, ale przewidzenie ich i odpowiednie przygotowanie do nich jest absolutnie konieczne. Przygotowanie alternatywnych rozwiązań daje Wam totalny komfort i bezpieczeństwo, jeśli wiecie, że jesteście przygotowani na różne wersje wydarzeń.

Każde z nich jest uzależnione od konkretnego obszaru, więc nie wchodząc w szczegóły, pamiętajcie po prostu, żeby zapytać osoby, które z Wami pracują – jakie są potencjalne zagrożenia w ich temacie i jak możecie się do nich przygotować. A jeśli powiedzą, że takich nie ma to dwa razy się zastanówcie nad ich wiarygodnością.

Techniczne zabezpieczenie

To nie jest być może najbardziej „instagramowy” temat wesela, ale na nim opiera się to wszystko, co potem pięknie wygląda. Wszystkie konstrukcje, z jakich będziecie korzystać muszą być solidne i bezpieczne, żeby nikomu nic nie spadło na głowę, a namiot na przykład się nie przewrócił.

Całe wesele wymaga prądu, więc bazowanie na jednym źródle jest oczywiście ryzykowne. Nie musicie się też na wszystkim znać, bo od tego wynajmujecie konkretne osoby, ale orientować się powinniście, żeby przynajmniej móc uczestniczyć w ustaleniach albo wiedzieć o co pytać.

Wybór najlepszych rozwiązań

Definicja najlepszego rozwiązania na weselu jest prosta: wpisuje się w Waszą wizję, jest spójne z pozostałymi elementami i gwarantuje najlepszą jakość w standardzie, którego Wy oczekujecie. Nie każdy potrzebuje na weselu takich samych rozwiązań i nikt nie powinien wydawać pieniędzy na coś, co będzie bezużyteczne. Niektórzy na przykład będą szukali miejsca wesela do własnej dyspozycji na wyłączność, a dla innych nie będzie to tak istotna jakość, żeby płacić za nią ekstra. W niektórych przypadkach jest tak, że ze wzrostem jakości wzrasta cena, ale odpowiedź na pytanie czy chcecie ją ponieść, należy zawsze do Was.

Katarzyna Potasznik – konsultantka ślubna specjalizująca się w organizacji prestiżowych wesel w plenerze. Przygotowuje wesela w plenerze korzystając z własnego obiektu w urokliwym parku krajobrazowym. Swoim doświadczeniem dzieli się na portalu poświęconym organizacji wesel w plenerze: www.slubywplenerze.com.pl

Zaplanuj z nami ślub i wesele
signature

Udostępnij ten artykuł

Brak komentarzy.

Co myślisz? Napisz.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *